Állami lóvék ide, hatalmas összegekért átcsábított arcok oda egyre kevesebb ember nézi a propaganda csatornát. De ekkora különbség rég volt a két csatorna között. 

Régen volt már olyan, hogy ez egyik tévé olyan gyomrost mérjen a másikra, mint a múlt héten az RTL a TV2-re. A szombat estét és úgy amúgy az egész hetet is megnyerő X-Faktort minimum ötször annyian nézték, mint a TV2 programját- számolt be róla az index

Az X-Faktor az RTL Klubon parádés nézettséget produkált,  a teljes lakosságban 1 199 225 nézőjük volt és 29,2 százalékos közönségarányuk, amivel szemben a TV2 egyelőre nem saját gyártású tartalmat, hanem filmeket vett elő, valószínűleg azért, mert úgyis mindegy volt, mit tesznek be a műsorba.

A propaganda TV-re éppen hogy 300 ezren kapcsolta, de az utána következő filmre már annyian se voltak kíváncsiak, csupán 281 519 nézőt érdekelt. Ez 8,5 és 7,6 százalékos közönségarány.

Az X-Faktor felvezetését a Roast is megköszönhette, 491 040 nézője és 19,3 százalékos közönségaránya volt a teljes lakosságban, míg a TV2-n a Hello Hollywood Návai Anikóval csak 106 ezer nézőt érdekelt.

A fiatalabb lakosság körében az X-Faktornak 33,5 százalékos közönségaránya és 501 000 nézője volt, a Roast 248 756-ot és 21,4-et tudott.

Sajnos azért vannak még olyan műsorsávok, amikor az RTL-t képes lenyomni a TV2, de bízunk benne, hogy még egy-két lejárató szenny után a maradék nézőjük is ott hagyja a propaganda csatornát.

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat!
Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – 0% PROPAGANDA, 100% IGAZSÁG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetszik és kövess minket Facebookon!

 

MEGOSZTÁS