Az országos sugárzású TV társaságok kampányidőszakban tapasztalható magatartását vizsgálta a kutatás. Egészen elképesztő adattok kerületek nyilvánosságra.

A RTL megbízásból készült kutatást a Mérték elemző műhely készítette. Azt vizsgálták, hogy kampányidőszakban az RTL, a TV2 és Duna TV híradóiban milyen arányban szerepelt a kormány oldal és az ellenzék.

A statisztikai adatokból jól látszik, hogy a Duna kb az ellenzék egészének, tehát az MSZP-nek, a Jobbiknak, az LMP-nek, a DK-nak és a többi kis pártnak mindössze  29 százaléknyi időt biztosított, a TV2-nél ez a szám még rosszabb csupán 16 százalék.

 

Addig a kormányoldal bődületes túlsúllyal 71 illetve 84 százalékkal szerepelt a híradókban. Az RTL kiegyensúlyozottan 48-52 arányban szerepeltette a mindegyik oldalt.

Még rosszabb képet fest a TV2 híradója, ha azt vizsgálták a kutatók, hogy ebből mennyi a saját megszólalás, itt már csupán 14 százalék jutott a pártok saját véleményének kifejtésére.

Ez az egyenlőtlen terep nyilván a Fidesznek kedvezett. S látható, hogy egyre jobban szűkül be az ellenzéki nyilvánosság, miközben az EchoTV-ben hamis mód azon sirmákolnak, hogy baloldali médiatúlsúly van.

Kérünk oszd meg, hogy más is lássa: itt lejt a pálya.

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetszik és kövess minket Facebookon!

 

 

 

MEGOSZTÁS