Állami lóvék ide, hatalmas összegekért átcsábított arcok oda egyre kevesebb ember nézi a propaganda csatornát. De ekkora különbség rég volt a két csatorna között.
Az X-Faktor az RTL Klubon parádés nézettséget produkált, a teljes lakosságban 1 199 225 nézőjük volt és 29,2 százalékos közönségarányuk, amivel szemben a TV2 egyelőre nem saját gyártású tartalmat, hanem filmeket vett elő, valószínűleg azért, mert úgyis mindegy volt, mit tesznek be a műsorba.
A propaganda TV-re éppen hogy 300 ezren kapcsolta, de az utána következő filmre már annyian se voltak kíváncsiak, csupán 281 519 nézőt érdekelt. Ez 8,5 és 7,6 százalékos közönségarány.
Az X-Faktor felvezetését a Roast is megköszönhette, 491 040 nézője és 19,3 százalékos közönségaránya volt a teljes lakosságban, míg a TV2-n a Hello Hollywood Návai Anikóval csak 106 ezer nézőt érdekelt.
A fiatalabb lakosság körében az X-Faktornak 33,5 százalékos közönségaránya és 501 000 nézője volt, a Roast 248 756-ot és 21,4-et tudott.
Sajnos azért vannak még olyan műsorsávok, amikor az RTL-t képes lenyomni a TV2, de bízunk benne, hogy még egy-két lejárató szenny után a maradék nézőjük is ott hagyja a propaganda csatornát.
Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat!
Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!