A 24.hu cikkéből derült ki, hogy a bíróságon kezdeményezték annak a Fidesz közeli cégnek a felszámolását, amelyik a Gyurcsány gyűlölő kampányt hirdette. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy a Fidesz ezután nem fog gyűlölködni, majd lesz másik, szép új tiszta cég.
Végelszámolást kezdeményezett a Fidesz közeli gyűlölet istálló, a Megafon egyik vezéralakja Filep Dávid – vagy ahogy a gyűlölet szakmában hívják: A kopasz oszt- a saját cégével szemben- szúrta ki a 24.hu.
Az Aktuális Média nevet viselő kft bedöntéséről a hivatalos dokumentum szerint Filep június 26-án határozott, ha esetleg peres dolga lenne a céggel, akkor jó tudni, hogy mindez jogutód nélküli fog történni, s a végelszámolással járó feladatokat szintén ő látja el.
Az Aktuális Média volt a Fidesznek az a gyűlölet műhelye, amelyik a 2022-es választási kampányban a Gyurcsány-show-s, a „mini feris”) videókat szerte szórta az interneten.
Ezeket a megafonosokat tévesen influenszernek hívják (az influenszerek azok, aki annyira jó tartalmat gyártanak, hogy maguktól rákattintanak az emberek). Az is bizonyítja, hogy lové nélkül Őket senki nem nézné, hogy a 24.hu összesítése szerint Filep cége a Facebookon közel 297 milliót, a YouTube-n pedig 160 milliót költött el. (A kettő összesen 457 millió forintnyi hirdetés.)
Lové az biztos volt, de hogy miből azt nem tudjuk. Ugyanis az Aktuális Média volt az a cég, amely tavaly, a választások évében ismeretlen forrásból 634 milliós támogatáshoz jutott. 2021-ben saját beszámolója szerint 75 milliót kapott támogatásként – vagyis az utóbbi két évben több mint 700 millióval segítették külső forrásból a működését.
A 24.hu megjegyzi, hogy a végelszámolás természetesen nem azt jelenti, hogy Filep be is fejezné a kormánypárti influenszerkedést, a propagandatevékenységet. „A kopasz oszt” bejegyzéseit a Megafon futtatja, márpedig a kormánypárti propagandára szakosodott központ nem zárt be.