Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Hídvám- így minősítette Karácsony Gergely, Budapest főpolgármester a kormány legújabb lépését. A városvezető egy grafikát is közölt, amiből kiderül hogy Orbánék gyakorlatilag fizetőssé tennék a budapesti Megyeri hidat és a Deák Ferenc hidat.

Eddig azok akik Szentendréről vagy a Dunakanyar más településéről akarta átautózni Pestre ingyenesen megtehették a Megyeri hídon, így nem kellet bejönniük a Hungária körútig, a Csepelen élőknek is nehezebb lesz ezután az életük, hiszen a Deák Ferenc hídra is bevezetné a kormány az útdíjat.

Karácsony Gergely, Budapest főpolgármester azt írja az elképzelésre reagálva, hogy naponta tízezreket sarcolna a kormány és dugókat okozna Budapesten: ezt jelenti valójában az M0-s fizetőssé tétele.

Az M0-s hídjain a becslések szerint naponta 16.700 utazás történik a városon belül. Tízezrek használják tehát a hidakat, hogy Budapesten belül közlekedjenek, nekik most két választási lehetőséget nyújt a kormány: vagy fizetik a kormány új hídvámját, vagy minden nap több tíz kilométeres kerülőt kell tenniük, növelve ezzel a városi dugók számát- szögezi le a főpolgármester

Karácsony leszögezi, hogy a XXI. században teljes mértékben elfogadhatatlan az a várospolitikai felfogás, amit a kormány az M0-s gyűrűt használók sarcolásával képvisel. Ha fizetőssé válik az M0-s, autósok tízezrei kényszerülnek majd arra, hogy hosszabb, kényelmetlenebb és környezetszennyezőbb útvonalon közlekedjenek.
Majd a főpolgármester arról ír, hogy nem csak az agglomerációban élőknek rontaná ez az intézkedés jelentősen a közlekedési lehetőségüket, de Óbuda és Újpest, valamint délen Budafok, Csepel és Soroksár lakóit is sújtja ez a döntés
Teljesen abszurd és elfogadhatatlan, hogy a BKK által megrendelt budapesti buszok után is útdíjat kell fizetni, amelyek egyébként budapesti célpontok között szállítják az utasokat az M0-s hídjain- jegyzi meg a főpolgármestere
A kormány terve konkrét károkozás Budapest és a budapestiek számára: emberek tízezreinek életét nehezítik meg a hídvám bevezetésével, és még sok százezer budapestiét a város útjaira terelt plusz autósforgalommal.
Sarc, dugók és környezetszennyezés- ez a kormány terve. Budapest vezetése ezzel szemben azon dolgozik, hogy a külsőbb kerületek lakói számára is kényelmes közlekedést biztosítson, a város élhetősége, a torlódások mérséklése és a tiszta levegő megőrzése érdekében.
Elvárom, hogy a kormány vonja vissza javaslatát az M0-s elkerülő út fizetőssé tételéről. Sőt, továbbra is azt várjuk a kormánytól, hogy a jelenleg fizetős szakaszait is tegye ingyenessé az M0-s gyűrűnek- szögezi le Karácsony

 

 


Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:
 

Mondja el véleményét a hírről, itt a komment szekcióban

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is: