Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Az, hogy a 2024-es Európa parlamenti és önkormányzati választási kampány más lesz mint az eddigi, már világosan körvonalazódik. A Facebook jelentősége az elmúlt években jelentősen csökkent, míg a Youtube és Tik-Tok platformoké nőt.

Az utóbbi két platform működése nagyban eltér a Facebook szöveg és kép alapú világától. Ezek a platformok videó alapúak, így komolyabb szaktudást igényel a tartalom előállítás. Ez teremtette meg az influeneszer világot.

Az influenszerek ezeken a platformon olyan szereplők, akik olyan minőségű és tartalmakat tudnak előállítani, hogy velük érdemes hirdetni, politikus esetén velük mutatkozni. Ezeken a platformokonn lényegében két világ csap össze.

Ahogy Dancsó Péter nevezte őket, vannak a konzumidióták, akik a lényegében a luxuséletmódot hirdetik, olyan túlárazott termékeket vásárolnak, aminek igazából semmi értelme  és vannak, akik ezt kritizálják.

Amúgy a konzumidióta kifejezés nem új, a 20. század végére terjedt el a kifejezés, mellyel azokat az embereket, csoportokat illetik, akik gondolkodás nélkül, vagy akár kényszeresen vásárolnak, fogyasztanak mindenféle terméket, hogy ezzel se maradjanak le a legújabb divatot jelentő trendi termékekről, és ezáltal a társadalom elitjébe tartozónak érezhessék magukat.

Ezután a kitekintő után csobbanjunk is bele, hogy politikusaink melyik táborba csekkoltak be így a kampány beröffenésének hajnalán. Talán nem véletlen, hogy a Fidesz nyilván, már csak értékrendi alapon is, a konzumidióták csapatába állt be.

Jó Szijjárót Péter ellátogatott a fiatalok körében amúgy népszerű, konzumidióta divatot hirdető cipőboltba, ahol a legolcsóbb cipő olyan 75 ezer forintnál kezdődik, némi demagógiával, egy közmunkás kéthavi bére, a legdrágábbak elérik a 4,5 millió forintot is.

Szijjártó Péter amúgy jelesre vizsgázott konzumidiótizmusból, a videóban hosszasan sorolja a 100 ezres cipőkről, hogy neki ilyen-e is van, majd a végén vásárol egy újabb cipőt 75 ezer forintért, aminek még a színe se nagyon tetszik neki. Persze a valóságban nem cipőt vásárolt, hanem igazából egy influenszer megjelenést.

No, mindenki nyugodjon meg, az ellenzék is becsekkolt a Youtube, Tikk-Tokk világba Karácsony Gergely a konzumidióták világával szemben egy villamoson videózik Kajdi Csaba Cylával.

Majd Karácsony Gergely betolja, hogy ez milyen boomer, majd Cyla elmondja, hogy ő hogy szokott BKV-zni. Mindeközben szimpatikusan visszaköszönnek az egyik utasnak. Azt is megtudjuk a videóból, hogy Budapestnek van a legnagyobb villamoshálózata világon.

Mi bátorítunk, hogy nézd meg mindkét videót, hamarosan neked is választanod kell, hogy a konzumidióták világába vagy az ezt kritizálók világába állsz? Ebből nem lehet kimaradni! 😉


Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:
 

Mondja el véleményét a hírről, itt a komment szekcióban

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is: