Az RTL Klubbon már megy is a műsor promóciója, várják a vállalkozók jelentkezését a népszerű műsor, a Cápák között 7. évadába. Ennek apropóján készített a penzcentrum.hu egy interjút Máté Krisztinával, a műsor producerével.
Az RTL Klub műsorának sikere töretlen, bár voltak pletykák, hogy a Cápák közt című műsort végleg leveszik, de nem igaz tehát, hogy a nézettség miatt vívott harcban elvérzett volna a műsor.
Máté Kriszta, a műsor producere a penzcentrum.hu-nak elmondta, hogy az első évad után szkeptikus volt, hogy vajon lehet-e Magyarországon ebből a műfajból, az üzleti realityből az amerikai, vagy az angol változathoz hasonlóan 10-15 évadot készíteni.
Az országok méretét összehasonlítva, vagy a vállalkozók számát tekintve talán nem egyértelmű, hogy mitől egyre sikeresebb hazánkban a műsor- vélekedett a TV-s szakember.
Máté szerint a műsor azért sikeres, mert a Cápák között olyan nézőket is a képernyők elé ültet, akik közül sokan nem néznek másik műsort tévében. Nem csak azért, mert nincs másik üzleti reality, és az üzlet keresett téma a minőségi tartalomfogyasztást kedvelők körében, hanem azért is, mert a Cápák közöttben olyan emberek szerepelnek, akiket máshol nem lehet látni. Nem tévések, nem színészek, nem a szereplésből, vagy a közönségükből élnek.
De a sikerek nem csak nézettségben mutatkoznak meg, Máté azt is elmondja, hogy egyre tudatosabbak a vállalkozók, akik a műsorba jelentkeznek. Pontosan tudják, milyen kérdésekre számíthatnak, pénzügyileg egyre tudatosabbak. Egyre komolyabb cégek is megpróbálják, mert tudják, hogy megéri nekik akkor is, ha nem kapnak a műsorban befektetést.