A package from Temu among with other packages. (Photo by Nikos Pekiaridis/NurPhoto via Getty Images)
Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Egyre nagyobb elégedetlenség övezi a Temu kínai webáruház magyarországi működését, miután a vásárlók sorra panaszkodnak a cég új futárszolgálatára, az iMile Hungaryre. A közösségi médiát ellepték a felháborodott beszámolók: rengetegen számolnak be arról, hogy megrendelt csomagjaikat nem kapták meg, a futárok nem hívják őket, és a kézbesítési kísérletek gyakran csak papíron történnek meg.

Az ügyfélszolgálat elérhetetlenné vált, a reklamációkra nem érkezik válasz, a károsultak pedig hiába próbálnak kártérítést kérni, gyakorlatilag falakba ütköznek. A vásárlói visszajelzések alapján sokan úgy érzik, hogy magukra maradtak – csomag nélkül, információ nélkül, és mindenféle felelősségvállalás nélkül.

A Temu az elmúlt évek egyik legdinamikusabban növekvő online piactere, amely Kínából kiindulva világszerte hatalmas népszerűségre tett szert. A platform a rendkívül kedvező árakat és széles termékkínálatot azzal éri el, hogy közvetlenül a gyártóktól kínálja az árukat, kihagyva a hagyományos kereskedelmi láncokat.

Ruházat, háztartási cikkek, kütyük, kozmetikumok – mind megtalálhatók a Temun, gyakori akciókkal és kedvezményekkel fűszerezve. A szolgáltatás azonban csak addig tűnik vonzónak, amíg a megrendelt termék valóban meg is érkezik. A jelenlegi logisztikai problémák éppen ezt az alapvető bizalmat rendítik meg.

Az Economx gyűjtése szerint a panaszok nagy része az iMile Hungary működését érinti. A futárok gyakran nem keresik a címzetteket, telefonhívás nélkül próbálkoznak „kézbesíteni”, majd automatikus üzenetben közlik: „Megkíséreltük feladni csomagját, azonban sajnos nem tudtuk elérni önt.”

A vásárlók szerint ez sok esetben egyszerűen nem igaz – nem volt sem hívás, sem csengetés, sőt, egyes esetekben a csomag nyomtalanul eltűnt. Többen azt is sérelmezik, hogy reklamációikra sem kapnak választ, az iMile ügyfélszolgálata gyakorlatilag eltűnt. A cég Facebook-oldalát ellepték a negatív értékelések, és a vásárlók által adott ajánlási arány jelenleg mindössze 24 százalék.

Egyre többen jelentik ki nyíltan: amíg a Temu nem vált megbízhatóbb logisztikai partnerre, nem rendelnek tőlük többet. A botrány komoly presztízsveszteséget jelenthet a cégnek, hiszen a gyors terjeszkedés mellett a kiszolgálás minősége is kulcsfontosságú. Magyarországon most úgy tűnik, ez a minőség súlyosan megbicsaklott.


Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:
 

Mondja el véleményét a hírről, itt a komment szekcióban

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is: