illusztráció
Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Komoly bajba kerülhet a Volán buszok közlekedése a kormány döntése után- véli a Közúti Közlekedési Szakszervezet (KKSZ). Egyelőre kilátástalan ugyanis a volánosok helyzete a kormány döntése után nevetséges, 5 százalékos idei béremelést kapnak az autóbusz közlekedésben dolgozók- írja a Világgazdaság

Az érdekvédők szerint ez minden eddiginél rosszabb helyzetbe hozhatja az ágazatot, ugyanis már nemcsak járművezetők, hanem karbantartók is tömegével hagyják el a szakmát, attól tartanak, hogy lesznek olyan viszonylatok, ahol egyszerűen nem fog tudni elindulni a busz, mert nem lesz, aki vezesse.

Ráadásul úgy kapnak a volánosok ilyen kevés béremelést, hogy a béren kívüli juttatásaik még radikálisan csökkentek is 2019-re. Erre alapozva fogalmazták meg a szakszervezetek 2019-ben a minimum „kétszámjegyű” fejlesztési igényüket, de a kormány az 5 százalékkal még a közelébe sem akart ennek kerülni.

A szakszervezet reméli, a szakmát elhagyók számának növekedése nem sodorja még nagyobb veszélybe a szolgáltatás ellátását, a dolgozok képviselete csak abban bízik, hogy az államnak fontos a közúti közösségi közlekedés megtartása, ezért a döntéshozók talán hajlandóak év közben újraértékelni a helyzetet.

 

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetszik és kövess minket Facebookon!

 


Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:
 

Mondja el véleményét a hírről, itt a komment szekcióban

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here