Nem járnak a vonatok Budapest- Kelebia vasútvonalon Soroksár és Dunakeszi között mert két állomás között leszakadt a felsővezeték, amúgy ez az a vasútvonal, amit a kormány kiemelt beruházásban Belgrádig hosszabbítanak meg.

MÁV közleményben azt írja, a kelebiai vonalon 30-60 perces késések várhatók. A kimaradó szakaszon pótlóbusszal lehet utazni, amely Soroksáron a 166-os busz megállójából, Dunaharasztinál pedig a Volánbusz megállójából indul.

Amúgy ez az a beruházás, amit magyar-szerb-kínai konzorciumban bővítenek Budapest-Belgrád-vasútvonallá. A 750 milliárd forintos vasútépítés magyar résztvevője természetesen Mészáros Lőrinc érdekeltsége.

Az RM International Zrt tulajdonosa a Mészáros és Mészáros Kft., illetve a szintén a család tulajdonában álló R-KORD Kft, képviselői között pedig Mészáros Lőrinc cégvezetői mellett ott találjuk nagyobbik lányát, Mészáros Beatrixot.

A Budapest-Belgrád közti vasútvonal eredetileg 472 milliárdosra tervezett, már inkább 750, kamatostul pedig már 949 milliárdos beruházás, amely az optimista becslések szerint 2400 év alatt akár meg is térülhetne.

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 

Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson ide Facebook üzenetküldéshez, majd kövesse az utasításokat (ha vannak). A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az "Indítás" gomb megnyomása után írja be, hogy "szia" és küldje el nekünk. (épp, úgy ahogy Facebookon valakire ráír).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here