illusztráció
Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Karácsony első napjának reggelén döbbenetes élményben volt része a Blikk egyik olvasójának. A napilap cikkéből kiderül, hogy  nem volt egyedül ezzel: mikor fel akart szállni a menetrendben szereplő, és a megállóba meg is érkező buszra, nem engedte felszállni a sofőr. Nem csak ő, mások is így jártak azok közül, akik karácsonyi rokonlátogatóba indultak volna ma vidékre és nem vettek előre jegyet.

– A menetrendben világosan szerepel, hogy az úticélom felé közlekedő Volánbusz járat megáll az M3-as Szerencs utcai megállójában, tehát semmi okom nem volt kétkedni abban, hogy majd el is indulhatok vele – kezdte felháborodott beszámolóját a Blikknek a hoppon maradt utas, aki Budapesten keresztül, átszállással ment volna rokonaihoz karácsonyozni.

Nem egyedi esetről van szó, a megállóban ugyanis az egri és az Ózd és Bátonyterenye felé menő busz is otthagyta az utasok egy részét, összesen nagyjából 15 embert.

A lap az utastól megtudta, hogy a sofőr azt mondta, csak annyi ember szállhat fel, ahány ülőhely van, állni nem lehet a buszon. Azt javasolta, menjen mindenki a Stadionok buszpályaudvarhoz, ott talán felférnek valamelyik járatra. Több buszt viszont nem fognak beállítani.

Az utas arról is beszámolt, hogy az ügyfélszolgálatot is felhívta és ott azt a választ kapta, hogy meg kellett volna venni a jegyet elővételben. Így jobb híján kénytelen volt átmenni a  Stadionok buszpályaudvarra, ahol szintén tömött buszok látvány fogadta, a Blikk megjegyzi, hogy a Stadionoknál sem biztos, hogy mindenki felfér a gyöngyösi buszra.

A lap olvasójának végül is szerencséje volt és felfért, a busz nemsokára ismét a Szerencs utcai megállóhoz ért, ahol további utasok vártak, még mindig, s a sofőrtől azt a választ kapták, nem tudja, mit csináljanak.

Ahogy annak a bácsiak sem tudott mit mondani, aki kétségbeesetten állt a megállóban, mondván, hogy neki ez az egyetlen járat lenne megfelelő, ahova ő megy, oda máshogy nem tud eljutni – számolt be a Blikk olvasója.

Dorner Lajos a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke a Blikknek azt mondta: a Volánbusz több hibát is vétett. Úgy tűnik, nem számolt a megnövekedett karácsonyi utasforgalommal.

Már a kiinduló pályaudvarokon látszott, hogy utaslemaradás lesz, és mentesítő járatokat kellett volna indítani. A sofőröket is tájékoztatni kellett volna, mit mondjanak az utasoknak, mert az nem közszolgáltatás, hogy „oldja meg, ahogy tudja”.

Az ügyfélszolgálattól sem megfelelő válasz, hogy elővételben kellett volna jegyet venni, mert a Volánbusz dolga az, hogy elvigye az utasokat. Nem az utasoknak, hanem a Volánbusznak kell ezt megoldania, mivel egy közszolgáltató cégről van szó. Minek az új busz, ha amúgy nem tudják elvinni az utasokat?- tette fel a kérdést a szakember

 

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 


Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:
 

Mondja el véleményét a hírről, itt a komment szekcióban

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here