Az igazság terjedjen ne a propaganda, ezért megosztom Facebookon:

Újabb pert vesztett a TV2, melynek Tények című hírműsora több más kormányközeli sajtótermékhez hasonlóan azt állította a 2018-as választási kampányban, hogy a Jobbikot is pénzelte a jelenleg a DK színeiben politizáló Czeglédy Csaba.

A Fővárosi Ítélőtábla azonban a Jobbik által indított per végén, jogerős ítéletében kimondta, hogy a TV2 Tények teljes mértékben valótlanságot terjesztett.

A TV2-t elmarasztaló ítéletről a Jobbik sajtóosztálya adott tájékoztatást. A közleményben, ahol a TV2-t propagandacsatornaként emlegetik, a párt közölte, hogy az ítélet alapján a perköltségen kívül félmillió forint sérelemdíj megfizetésére is kötelezték a TV2-t.

Mint írták, megállapították azt is, hogy az, amit akkor a Jobbikról állítottak, az utolsó szóig valótlan volt. A TV2 ezek szerint álhírt tartalmazó 2018. március 31-i riportja egyébként még most is elérhető a csatorna weboldalán.

 

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!


Az igazság terjedjen ne a propaganda, ezért megosztom Facebookon:
 

Mondja el véleményét a hírről, odalent a komment szekcióban

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here