Csaknem négy évig tartott, de Juhász Péter megnyerte a TV2-vel szemben indított pereit, melyekben a bíróság összesen 2,5 millió forint sérelemdíjat ítélt meg a javára -írja a 444

A TV2 propaganda híradója 2016 szeptember-októberében rendszeresen, egész konkrétan 18 alkalommal azzal igyekezett besározni Juhászt, hogy az akkor még létező Együtt alelnöke az elítélt bűnöző, Portik Tamás fizetett embere.

Most a bíróság jogerősen kimondta, hogy ez nettó hazugság volt. Ahogy az első- és a másodfokon eljáró bíróság fogalmazott: “a kifogásolt cikkek lejárató szándékkal jelentek meg”.

A 444 megjegyzi, hogy a bíróság ítéletét a jogszabályok szerint fel is kell olvasni a Tényekben. Az ítélet elég hosszú, a portál újságírója letesztelte, neki 4:56 percig tartott ismertetni az ítélet. Az ítélet alapján összesen 17-szer kell elhangozzon, hogy valótlanul híreszteltek/állítottak.

Remélem elfér majd a műsoridőben- jegyezte meg az ítéletről az ellenzéki politikus Facebookon, majd Juhász hozzátette, hogy nem a valóságról akarnak tájékoztatni, nem újságírók. Propagandisták. És most már papírjuk van erről is.

A propaganda média nem fog beszámolni arról, hogy a TV2-nek 17-szer kell elmondania, hogy valótlanul híreszteltek/állítottak, ezért kérjük oszd meg ezt a posztot Facebookon, hogy mindenki lássa, hogy hazudik a Fidesz média.

 

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 

 

 

Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson ide Facebook üzenetküldéshez, majd kövesse az utasításokat (ha vannak). A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az "Indítás" gomb megnyomása után írja be, hogy "szia" és küldje el nekünk. (épp, úgy ahogy Facebookon valakire ráír).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here