Az igazság terjedjen ne a propaganda, ezért megosztom Facebookon:

Az Index.hu csütörtökön közleményt adott ki, amely alátámasztja, hogy valóban Szombathy Pál, aki korábban a Magyar Televízió – A Hét főszerkesztője, a Magyar Hírlap főszerkesztője, az Á la carte műsorvezetője, valamint a Digisport Reggeli Start műsorvezetője volt, lett a híroldal új főszerkesztője.

A közleményből az is kiderül, hogy Sztankóczy András, a Magyar Rádió korábbi hírigazgatója, a Magyar Hírlap és a Heti Válasz volt főmunkatársa tölti majd be a stratégiai igazgató-vezető szerkesztő posztot, Kitzinger Szonja, aki korábban a Magyar Rádió, a Figyelő és a Marquard Media munkatársa volt, lesz a gazdaságért, kultúráért, szórakozásért felelős főszerkesztő-helyettes.

Az orbanviktor.hu-t működtető cég korábbi vezetője,Balogh Ákos Gergely, aki korábban a Mandiner alapító főszerkesztője is volt, lesz a szervezetfejlesztésért felelős főszerkesztő-helyettes, és végezetül Fekete-Szalóky Zoltán, korábban az Inforádió felelős szerkesztője látja majd el a hírigazgatói feladatokat.

„Az elmúlt hetekben kiemelt közéleti és médiaérdeklődés mellett zajlott az Index szerkesztőségében végbement változás, amely során a korábbi szerkesztőség döntő többsége az újság elhagyása mellett döntött. A tulajdonos és a vállalat menedzsmentjének továbbra is a legfontosabb célja az újság független szellemiségének és egyedi hangvételének megőrzése, amely érdekében megkezdődött a szerkesztőség újjáépítése” – idézi az Index közleményét a 444, az már mi tesszük hozzá, hogy ezt mi más sem garantálja, mint Orbán Viktor lapjának oszlopos korábbi embere

Július végén az Index 94 munkatársa közös közleményben nevezte elfogadhatatlannak Dull Szabolcs volt főszerkesztő felmentését, állításuk szerint ezzel a szerkesztőség összeállításába történt beleszólás, ami a lap független működésének alapvető feltétele. Amikor Bodolai László, az Index Zrt. elnöke ennek ellenére nem volt hajlandó visszavenni Dullt, a szerkesztőségből gyakorlatilag mindenki felmondott.

Minderre azután került sor, hogy Dull június végén a lap függetlenségjelző barométerét átállította, és közleményben jelezte, az Index tartalmi függetlensége és a szerkesztőség érintetlensége „külső befolyás miatt” veszélyben van, mivel felmerült egy olyan terv, hogy a szerkesztőség egy részét külsős cégekbe szerveznék ki, ezzel lényegében felszámolva a szerkesztőség autonómiáját.

 

Köszönjük, ha megosztod a posztjainkat! Az igazság terjedjen, ne a Habony-propaganda!

HÍRHUGÓ – A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

 

 

 

 


Az igazság terjedjen ne a propaganda, ezért megosztom Facebookon:
 

Mondja el véleményét a hírről, odalent a komment szekcióban

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here