Az igazság terjedjen ne a propaganda, ezért megosztom Facebookon:

Önti a Fidesz a forint milliókat a Facebookon azokba a jelöltekbe, akik az ellenzék számára nyerhető körzetekben indulnak. A választás sehol nem dőlt el.

A Fidesz egyéni jelöltjei az utóbbi két hétben összesen több mint tízmillió forintot költöttek el reklámra a Facebookon. A számláló azonban napról-napra pörög. A számok arról is árulkodnak, hol számít nagy csatára a Fidesz- írja ellenzésében a Hírklikk

Az egyéni jelöltek jelentős részének facebookos költéseit a Fidesz állja, azonban közel ugyanennyien nyúlnak a saját zsebükbe, hogy a legnagyobb közösségi oldalon hirdessék magukat. Olyan fideszes egyéni jelölt nincs, akinek ne lenne Facebook-oldala, olyan viszont akad, aki még egyáltalán nem költött reklámokra a legnagyobb közösségi oldalon, ilyen például Lezsák Sándor, az országgyűlés fideszes alelnöke.

A csatatér-körzetekben a kiemelkedőbb költések közé tartozik Rétvári Bencéé, aki a Dunakeszi központú Pest 4. körzetben már több mint 2,7 millió forintból hirdetett. Vele nagyjából megegyező nagyságrendű összeget költött ugyanerre Pósán László Hajdú-Bihar második számú körzetében, azonban szembetűnően kiemelkedik mindőjük közül a Külgazdasági és Külügyminisztérium államtitkára, a Budakeszi központú Pest 2.-ben induló Menczer Tamás, a maga közel 13,3 millió forintos reklámköltésével.

Menczer körzetében eszerint éles harcra készül a korábbi miniszterelnök-jelölt Szél Bernadettel. Menczer költései hét napra lebontva is kiugrók: az elmúlt egy hétben több mint egymillió forintból futottak a Fidesz által finanszírozott hirdetések oldalán.

A 2022-es választás egyik legizgalmasabb körzetében, Hódmezővásárhelyen induló Lázár Jánosról már tettünk említést. Az ő ellenfele egyéniben Márki-Zay Péter, az Egységben Magyarországért miniszterelnök-jelöltje lesz. Lázár eddig összesen 7 958 211 forintot költött el a Facebookon, ezt a közösségi oldal hirdetéskezelője szerint magának finanszírozta, ugyanúgy, ahogy az utóbbi hét napban elköltött több mint 230 ezer forintot is.

Hadházy Ákos zuglói ellenfele, Borbély Ádám például már több mint 1,1 milliót költött el, hogy az évek óta balos bástyának számító városrészben kampányoljon. Szintén rendkívül erős jelöltnek számít az Óbudán induló párbeszédes Szabó Tímea, ellenfele, Bús Balázs az utóbbi egy hétben ugyan csak 80 ezer forinttal, azonban 2019 óta már ő is 1,4 millió forintot költött el hirdetésekre a közösségi oldalon.

A régóta balosnak számító kőbányai fideszes jelölt, Pap Sándor sincs könnyű helyzetben: ellenfele a DK-s Arató Gergely, így Pap az elmúlt héten már több mint 205 ezret költött el a Facebookon, össz-költése már átlépte a 3,5 millió forintot.

 


Az igazság terjedjen ne a propaganda, ezért megosztom Facebookon:
 

Mondja el véleményét a hírről, odalent a komment szekcióban

 
 

Mondja el véleményét a hírről:

 

HÍRHUGÓ - A VALÓDI ELLENZÉKI HANG

Ne maradj le a Hírhugó híreiről! Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Olvassa el ezeket is: